اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تب‌سنجی دوهزار و ۵۰۰ مسافر در مبادی ورودی گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با بیان اینکه دوهزار و ۵۰۰ مسافری امروز در مبادی ورودی گیلان مورد تب‌سنجی قرار گرفتند، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از ورود مسافران با تب بالا به استان خودداری می‌شود.

تب‌سنجی دوهزار و ۵۰۰ مسافر در مبادی ورودی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، مهدی ولی‌پور امشب در جریان بازدید از طرح تب‌سنجی مسافران ورودی به استان گیلان در منطقه حیران اظهار کرد: طرح مذکور در شهرستان‌های چابکسر و آستارا در حال اجرا بوده و نیروهای جمعیت هلال‌احمر نیز در خصوص خطرات بیماری کرونا به مسافران مشاوره می‌دهند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با بیان اینکه از دوهزار و ۵۰۰ مسافری که امروز مورد تب‌سنجی قرار گرفتند هشت مسافر به دلیل تب بالا به‌صورت سرپایی درمان شد، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از ورود مسافران با تب بالا به استان خودداری می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های موردنیاز به داوطلبان و نیروهای هلال‌احمر گیلان در رابطه با پیش‌گیری از بیماری کرونا ارائه‌شده است، گفت: داروخانه هلال‌احمر رشت نیز برای فروش ماسک، دست‌کش و مواد ضدعفونی‌کننده مرتبط با ویروس کرونا از آمادگی کامل برخوردار است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با توجه به درخواست‌های متعدد مردم، فایل آموزش صوتی آشنایی با ویروس کرونا بر روی خط ۱۱۲ با شماره‌گیری عدد 3 در استان‌های قم، گیلان و تهران فعال‌شده و قابلیت برقراری تماس با این شماره از طریق کلیه شبکه‌های تلفن همراه و ثابت وجود دارد. 

به گزارش فارس، ویروس کرونا خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود. طبق آخرین آمار اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی در استان گیلان تاکنون سه نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند.   

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول